oncontextmenu="return false"

we're the right train running on the wrong track

Vädret idag är mycket kallare och det blåser ganska mycket, usch. Vill ha tillbaka den där mysiga värmen som man inte kunde få nog utav.

Fick tillbaka mitt religionsprov idag, som gjordes förra veckan och som inte kändes så värst vidare bra, fick faktiskt VG. Känns ganska great med tanke på hur dåligt det kändes när jag gjorde det ;> Hade samhällsprov idag också, blev inte så mycket mer plugg igårkväll, damn. Men pluggade lite idag på lunchen.. fast provet kunde verkligen ha gått bättre! Men sånt man får ta när man inte pluggar ordentligt, får hoppas på det bästa iaf!

Ikväll är det Top Model och Lustgården som gäller, as usual. Love it. Sen tänkte jag nog trycka i mig lite godis också ;> Mmmm.

1 dag kvar, sen är det lov! Och jag slutar 11 imorgon, gosh vad härligt.

I try to reach but it's way too high,
high up in the sky where i can't fly.
I like you gone, but i wonder why,
why I'm missing you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: