oncontextmenu="return false"

where gravity don't bring you down

We will live to see many days
and we will dream, we'll dream.


Idag
sov jag ut till ungefär 12.15. Riktigt skönt vill jag lova, det behövdes! Käkade lite frukost och sedan gick jag ut och satte mig i solen. Sen efter en halvtimme ringde Annie och ville umgås lite. Så då tog vi en promenad upp till Flygis, hon skulle köpa lite mat så jag hängde på som sällskap, Lollo-darling följde med hon också. Men som vanligt så köpte jag lite grejer ;> Det blev veckorevyn, ben&jerry's glass och en bodylotion. Så lite senare när jag kom hem satte jag mig i solen igen, käkade glss och läste. Myyys på hög nivå.

Ikväll tänkte jag bara chilla, käka glass och titta på "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" - Den filmen är ganska söt faktiskt. :)

Sen imorgon är det bara att pallra sig upp till skolan igen, fast det är mycket lättare att komma upp nu på morgonen när det är ljusare! Skönt det! Men nästa vecka blir det bara skola 3 dagar, har ju distansdag som vanligt på tisdag och så är man ju ledig på fredag pga röd dag. Och sen är det lov! Gosh vad skönt, jag längtar.
Sen har jag ingen spanska alls nästa vecka, hallelulja moment!

Nu ska jag nog städa undan lite saker och sedan sitta ute i solen igen tills det är middagsdags, lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: