oncontextmenu="return false"

don't stop

Söndag
Chill och svull med A, J och L. Sen fick man lite söndagsunderhållning på kvällen också, haha. Roligaste på länge. Fick mig allt för många goda skratt.

Igår
Klev upp tidigt för att vara på vårdcentralen innan 10 för att ta lite prover igen, sen åkte jag och mamsen och handlade lite. Sen blev det stan med L, A och H. Och även fast jag inte borde handla något, så köpte jag ändå en klänning och en tubtop. Men äsch, det var två bra fynd.. då måste man ;>

Idag
Gick även idag upp tidigt för att åka till IKEA med mamma. Det köptes en hel del smågrejer och sen efter köpte jag även 2 par skor. Iiih, lovely..

Med blicken framåt.
Påväg påväg påväg.
Vi behöver ingenting med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: