oncontextmenu="return false"

I'm feeling right

Gårdagen.
Träffade Jossan och vi tog bussen till ålandsbåten. Väl där så hade vi riktigt trevligt.. men jag måste verkligen säga att jag äter något så enormt mycket varje gång jag är med jossan ;D haha fyfan. Under de 3 första timmarna hade vi hunnit ätit 3 stora måltider. Gott var det i alla fall, haha. Men gosh vad mina pengar bara flög iväg under den resan, sjukt.
Rumppojkarna och 1,2,3 gäng.
image213image215
image216image217
Sen tillbaka till Norrtälje, gick hem till mig och lämnade alla grejer, fixade oss och sen drog vi ned till trädgårn. Träffade på en hel del och sen drog vi upp till mobergs. Kvällen slutade på statoil med en french hotdog, mums. Sen hämtade Jossans mamma oss där, skjutsade hem mig och efter lite telefonsamtal så somnade jag gott i sängen runt 5. Blev iaf en lyckad kväll, som det alltid blir tillsammans med Jossan. <3


Kom nu precis hem, varit och handlat lite med mamsen. Ikväll bär det av till Anna, käka middag och chilla lite. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, "okej vi säger så".;)

2007-08-04 @ 17:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: