oncontextmenu="return false"

jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans

Första skoldagen, helt okej. Var mysigt att få träffa alla igen, sötpuckon som de alla är, but you gotta love them. Fick sluta 12.15 i alla fall och det är alltid skönt det. Lollo och jag drog ned på stan efter, käkade lunch på landkrabban och sedan köpte jag en bok och ett nagellack.

Det känns nästan lite konstigt att det bara är 1 enda år kvar, sen är det liksom slut. Då ska man slungas ut i den så kallade vuxenvärlden och jag är verkligen inte 100% säker på vad det är jag vill göra efter skolan. Antingen jobba ett år och sedan plugga.. eller flytta eller.. eller.. eller... Vi får se helt enkelt, något blir det ju alltid.
En sak är i alla fall säker - det kommer bli ett jobbigt, men ett väldigt roligt sista år och studenten kommer bli så jäääävla bra. Jag bara vet det.
Tillsammans med er vänner, då kan det inte bli bättre.

Lars Winnerbäck - Om du lämnade mig nu
Jag vet inte var jag ska ta vägen, jag älskar låten.
(
http://www.myspace.com/larswinnerback)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: