oncontextmenu="return false"

så du visslar med mig bah

Gårdagens "kick off" med 1:orna och 2:orna (och vi 3:or såklart) var helt okej, ganska roligt blev det faktiskt. Förutom att vi inte fick köra gurk-leken, töntigt töntigt må jag säga. =/ Men vi gruppledare var i alla fall hetast med våra röda band och kräftskivehattar, lovely. Sen att få kasta vattenballonger på dem, haha skit kul, men jag fick dåligt samvete varje gång jag träffade någon, ha.
Lite bilder, tagna av Lollo:



Senare på kvällen kom Em till mig runt halv nio kanske? Det blev groggar, "giftig" och en hel del outfit-byten. Vi drog ned till Trädgårn runt 21.30-22.00 där resten redan satt och Em och jag hade redan blivit jäkligt runda under fötterna innan vi gick in. Haha bäst.
Nåra timmar och tusen kisspauser senare så beställde vi en taxi upp till Mobergs. Det tog ett tag innan vi fick den och sen bestod resan dit av upprepningar från mig och Em - "Glassel, Glassel, Glassel".. älskvärt? Ja. Men tillslut så var vi uppe vid Mobergs. Och vilken jäkla lyckad kväll alltså, alla tiders! Sjuuuukt mycket folk och det var så himla varmt, herregud. Sen dansade jag och Em med Peter Siepen, lite ballt är det ju faktiskt? Haha.
Kom hem runt 4.30, trött som ett as så däckade jag fort fort fort i sängen. Jag orkade inte ens fyllekäka, då är jag veeerkligen trött!




image298
Tack tjejer, för ännu en dunderkväll/natt. <3

Idag vaknade jag runt tolv. Sliten, bakis och jävligt trött. Em ringer vid halv ett och vill att jag möter upp henne på stan. Sagt och gjort, var nere på stan runt 13. Runt 14 kommer Sara och vi drar in på första bästa pizzeria. Får sällskap av Cassandra och vi allihopa svullar pizza och blir proppmätta. Nån timme senare drar vi till Lemon och fikar lite. Myyyys.

Sara- Han kan bara stå och ligga.
Em- Jahaaa, så han står och sover alltså?

(En kille kommer förbi, med byxorna upp vid armhålorna och har sitt lååånga hår i en hästsvans)
Jag-
Em&jag skulle vilja dra ned hans byxor och raka av hans hår.

Tack igen, tjejer. Ni är så sjukt klockrena.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv raringen. Jag hade grymt roligt jag med, det ska vi banne mig göra om!

2007-08-25 @ 18:56:37
Postat av: em

alltså. haha.
det fulaste var att vi var så sjukt taggade INNAN vi ens kommit ner till trädgårn, haha spååååår.
åh jag älskar den kommande hösten med er, gullisar! :)

2007-08-26 @ 17:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: