oncontextmenu="return false"

scratch

E,
I hear you talking, but your words don't mean a thing.


Måndag:
Jobb, jobb, jobb.

Igår: Jobb, jobb, jobb. Sedan på kvällen blev det mys i parken med Sara, Jenny och massa massa mat. Herregud! ("det här kommer aldrig att räcka" -sara) Haha. Sen hade vi sällskap av 1000, om inte fler, mygg. Jag har myggbett över hela benen, snyggare kan det inte bli.

Idag: Jobb, jobb, jobb. Och jag är sorgligt trött, då jag bara har sovit 3 timmar. Somnade kl. 3 inatt och klev upp 6, nej fy. Det var inte alls roligt, hade gjort vad som helst för att få sova lite till.
Men men, kom hem för inte allt för länge sen och ikväll ska jag chilla chilla chilla och sova tidigt. Gosh, vad underbart.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har också myggbett över hela benen! Det är helt sjukt..

2007-08-09 @ 18:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: