oncontextmenu="return false"

spin, spin, spin around

Måndagskväll
Jag och Lollo begav oss till solbacka till Joel där Sötem och lite sköna människor befann sig. Innan vi kom dit hade jag väl tappat humöret och var istället förbannad pga en viss person, men det ändrades riktigt snabbt. Skönt. Hos Joel var det i alla fall riktigt mysigt och timmarna bara flög förbi. Tillslut var väl klockan runt 4, så då bestämde sig jag, Jenny och Lollo för att vandra hem. Det var en lång bit att gå, herregud, och jag tror att den sista biten gick jag med stängda ögon, trött som attan.



Tisdag
Träffade Anniepannie, gick en sväng på stan och köpte yttligare lite smågrejer. Senare på kvällen blev det promenad med Annie, Jonte och Lollo. Mysfaktor på hög nivå.


Onsdagskväll
Träffade Sara och Jenny runt halv nio. Drog ned på stan och bytte krog ett antal gånger innan vi satte oss på "På G", sedan kom Sötem och sen drog vi till Trädgården där det var en himla massa människor. Supermysigt och jag hade riktigt roligt :) Tack brudar! Kom väl hem runt kvart över 2 och somnade direkt, lovely.

Tjejer, haha, vi är ju bara allt för söta. Vi vet iaf hur man bjuder på sig själv ;)
image212
image211

Kommentarer
Postat av: em

haha shit vilka smickrande bilder :D
tacktacktack för alla mysiga kvällar/nätter på sistone! ni är guld allihopa! :)

2007-08-02 @ 17:10:27
Postat av: em

det här ÄR bara början!
ojoj vilka superbra människor jag har hittat, jag ska aldrig släppa er ur sikte!
:) söto

2007-08-02 @ 19:04:31
Postat av: Sara

Hahahaha vilka äckliga bilder! <3

2007-08-03 @ 18:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: