oncontextmenu="return false"

sunshine with you

Gårdagen spenderades med mina käraste Em&Sara. Dagen började med en lång lång picknick nere i parken med massa gott. Sen blev vi lite impulsiva och kände för att gå på bio. Men lite mer mat i magen ville vi allt ha, så när det bara var 50 minuter kvar tills filmen skulle börja skyndade vi oss och käkade kinamat. Mmm gott gott. Sen blev det fantastic 4, helt okej! Kvällen avslutades på Trädgården där Sara använde sin fantasi och kreativitet till tusen, haha söt.
Det var i alla fall en riktigt bra dag och kväll. Jag skrattade tills jag fick ont i käkarna och det är alltid bra det. :)
(tagga inför fredag, giiiiiiirls)
Ni är typ dunderbra, ni vet det va?


image286
<3

Idag har jag varit inne i sthlm med Annie&Lollo. Hittade inte så jättemycket, men lite grejer iaf:
*Jeans
*2 tröjor
*Plånbok
*Underkläder

Härligt härligt, alltid lite skoj med nytt.

-vill du rädda barnen?
-nej!


Nerru, nu är det dags att slänga ihop nån middag, muuums. Och sen ikväll blir det ett litet mini-spa för min del, så där riktigt mysigt. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Sara

Aw gummsan vad söt du är. Vill du hänga med mig och Em och kanske några till på Håkan på Grönan den 8 nästa månad? :) Pusssss.

2007-08-21 @ 19:20:19
Postat av: Sara

Bra, då befinner vi oss där då. Du och jag och Em. :)

2007-08-21 @ 20:07:49
Postat av: em

åh, gullis. perfekt dag var det, MINST sagt!
kul att du ska med och se på håkisen också :)
mitt internet funkar inte hemma, vet inte alls vad det är för prob.. :(

2007-08-23 @ 12:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: