oncontextmenu="return false"

t-t-tröttsamt

Morgonen började med att jag blev väckt av ett telefonsamtal från vårdcentralen.
Första gången som jag tog massa prover där (pga magonten) så var det något specifikt som man ska ha 10-12 på, och jag hade 9. Så hon ville att jag skulle göra om det speciella provet när jag kommit hem från Turkiet, vilket jag inte riktigt gjorde på en gång, utan det gjorde jag i måndags.
Så när de ringde idag, så hade den siffran sjunkit ännu lägre, så nu måste jag tillbaka IGEN och ta ytterligare prov. Lite tröttsamt må jag säga. =/

Jaja, just nu sitter jag här. Oliver springer fram&tillbaka i mitt rum och varje gång han kommer så undrar han om jag tuggar på något för att det ser ut som jag gör det och varje gång svarar jag: "verkligen inte..det är nog bara något du tror" och så gömmer jag chokladkakan.
Haha ond jag är.

Nu måste jag skynda att göra mig iordning för att sen dra ned till synsam.
Förresten, skittrist väder det är idag då. Fy.

Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: