oncontextmenu="return false"

this is, this is

Gårdagen.
Jobbade till 15 och sen bar det hemåt. Chillade en liten stund, hoppade sedan in i duschen och runt 18-19 mötte jag Jossan. Vi drog och käkade middag och sen blev det lite chill på "På G". Vi kikade runt lite i parken, eftersom det var nått där. Men det var väl ingen höjdare kanske? Mycket folk iaf. Men äsch, vi gick iaf aldrig in utan under flera timmar gjorde vi massa andra grejer, men jag vet inte alls vad vi egentligen gjorde? Skrattade så att jag gick ont i magen gjorde jag i alla fall, herregud ;D
Sen senare runt 24 så drog vi upp till Mobergs, natten blev bra och jag hade ganska skoj. Absolut.
Tiden gick och runt kanske 3 så drog vi till Statoil som vanligt, käkade lite och sen fann jag Pontus som jag chillade med efter att Jossan hade sagt godnatt och åkt hem.
Jag kom nog i säng runt 5, då hade jag varit vaken i 23½ timmar, trött som ett as var jag och somnade på säkert 2 sekunder. Skönt!

-ursäkta om jag är lite kladdig om handen.. men.....


Idag har jag ingen aning om vad som händer, vet inte ens om jag orkar göra något faktiskt. Vi får se. :) Ska iaf försöka hitta energin till att laga lite middag senare, lövbiff med pommes och sås. Jag älskar det.

image230image231image232
image236image237
image234

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: