oncontextmenu="return false"

13/12

Lucia idag. Gosh, det är ju julafton snart.

Dagen började med att jag sov till elva, sedan låg jag i sängen 2 timmar till samtidigt som jag åt frukost och pluggade. Mysigt. Sen drog jag till Emelie och sen vidare till skolan för att göra prov. Det gick väl sådär, kanske inge vidare förresten. Eller jag vet inte. Äsch skitsamma.

Sen nu har jag precis kommit hem från brorsbarnens dagis. De gick luciatåg, hur söta som helst! Leo måste ha varit den sötaste pepparkakan som jag någonsin sett, haha herregud. Sen Oliver som tomtenisse och självklart hade han på sig sina spiderman-vantar, aldrig utan.

image406image407
image408

Kommentarer
Postat av: pökis

Åh gud så söta.

2007-12-13 @ 23:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: