oncontextmenu="return false"

Andra advent.

Igår tillbringade jag nästan 1½ timme inne på flygis med mamma, brorsbarnen och therese.. det går inte fort att handla när man har småbarn med sig som ska ha exakt allting, gosh.. sjukt. Brorsan stod utanför och sålde kramar tillsammans med bkv, haha det såg allt för gulligt ut måste jag säga ;D

Idag har mitt shoppingbegär sjunkit lite, varit i Täby Centrum med mamsen. Köptes en ny jacka, hängselkjol, t-shirt och lite annat smått. Sen har jag även blivit klar med lite julklappar, har typ 4 julklappar kvar nu.. så en bit på vägen är jag i alla fall!


Under de 4 senaste dagarna har jag nästan bara lyssnat på en enda låt. Det är sjukt hur mycket jag kan lyssna sönder låtar ibland. Undrar hur många gånger jag har lyssnat på denna låt? Gosh, snart lär jag väl inte ens vilja höra en ton från den låten...

Your fingertips across my skin,
the palm trees swaying in the wind
images
You sang me spanish lullabies,
the sweetest sadness in your eyes
clever trick

Kommentarer
Postat av: malin

Den låten är så underbar vacker

2007-12-09 @ 23:29:39
Postat av: sara

Det ska man göra, för det finns ingen bättre känsla :)

2007-12-11 @ 18:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: