oncontextmenu="return false"

Give away all the words that I saved.

That's not what gets me..

Inatt sov jag så himla dunderbra. Jag drömde även om Lollo och om mat... Vi var på nån restaurang och jag hade sån beslutångest över vad jag skulle äta, medan Lollo glatt skulle äta en tiger? En konstig dröm.. Fast jag gillar ju mat, och ibland Lollo..så.. haha. ;D

Så var denna helg slut, helgerna går så förbannat fort ibland.. Imorgon är det skola och jag har nationella muntligt i svenska, så idag har jag småtränat lite på talet. Har till och med tvingat mitt brorsbarn att lyssna, men han var nog mer intresserad av chipsen i skålen. Buhu. :( Men det går nog bra det, håll tummarna!

Nu tänkte jag fortsätta min onyttiga helg genom att gå och göra chokladpudding, wihoo.. gott!
Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha läskig dröm, Pucko-Pillan. :)

2007-12-04 @ 22:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: