oncontextmenu="return false"

Kom ihåg mig.

Ibland rinner bägaren över och man tappar orken&lusten till att försöka mer. Jag antar att det var det som hände igårkväll, bägaren rann helt enkelt över och det sved lite grann. Jag kanske bara är väldigt känslig av mig och att detta egentligen är en sån smågrej. Men ändå så känns det. Var tog vi vägen? Var tog ni vägen? Jag har verkligen försökt så gott jag kunnat för att hålla kvar det lilla, men det är svårt när man direkt inte får så mycket respons tillbaka. Då börjar man bara fundera på vad det är man egentligen försöker hålla ihop..

Men det här är ju bara ett litet hinder på vägen, visst? Vi kan klara det?

Kommentarer
Postat av: e

ett litet, litet hinder på en lång väg.
så är det.
hjärtat förlåt

2007-12-22 @ 17:26:37
Postat av: S

Självklart. Det är självklart.

Vi behöver varandra.

2007-12-22 @ 18:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: