oncontextmenu="return false"

learning again

Morgonen började med att jag verkligen slet mig upp ur sängen, var hur trött som helst. När jag är cirka 10 meter ifrån att kliva in i skolan, ringer Lännis och säger "Kom inte till skolan, vi har absolut inga lektioner idag" - men jag var ju redan där och det kändes väl lite halvjobbigt att jag hade klivit upp och släpat mig dit helt i onödan. Men samtidigt kändes det riktigt skönt och på impuls drog jag, lännis och lollo in till sthlm 25 minuter senare.
Jag skulle fixa julklapp till mamma, men istället köptes det en tröja och örhängen till mig själv. Men jag vet vad jag ska köpa åt henne nu, och det kirrar jag här hemma. Vi hamnade som vanligt på donken, och jag var bara tvungen att skicka ett halväckligt mms på gurkor till Annie. Hon äter ju alltid upp mina, och nu kunde hon inte det, så jag tänkte vara lite snäll.. lixom..
Vid två-tiden åkte vi hem, trötta i ben och fötter. Somnade på bussen gjorde jag också, jag lyckas alltid, verkligen alltid.

Men det var verkligen en mysig dag idag,
och jag har fått massa sms hela dagen som man bara ler åt.

Kommentarer
Postat av: sara

Absolut! Man måste ta till vara på sina vänner och de där små speciella ögnblicken för att se helheten, som mysiga sms till exempel :)

2007-12-11 @ 19:13:48
Postat av: Pökis

Du är så söt.

2007-12-13 @ 15:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: