oncontextmenu="return false"

Sweetest.

Julafton var fylld med mys, människor, mat, kalle anka, julklappar, skratt och sjukt nervösa barn. Ibland har jag verkligen världens sötaste familj och släkt. Mihi.
Fick massa fint och inget kunde egentligen ha gjort den dagen bättre, eller jo - SNÖ. men men.. Visserligen hade jag också velat haft tid att träffa Annie&Lollo, men jag hann tyvärr inte det =/ Som tur var fick jag umgås med Lollo idag och träffa Annie en pytteliten stund.

tomten- fan,jag glömde säcken..... HOHO JAG KOMMER SNART IGEN.

image414image415
image416image417
image419image420
image421image422
image423image424
image425

Jag känner på mig att detta lov kommer bli grymt bra. Härligt.
Man ler lite extra när man tänker på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: