oncontextmenu="return false"

Turn to light.

Morgonen började med trötta ögon, men det var bara att pallra sig upp och dra till julavslutningen. Snack&sång i aulan och sen fika+lekar tillsammans med tvåorna. Ganska myys. Sen drog jag till tandläkaren, var väl där i kanske 2 minuter? Vidare ned på stan för att köpa de sista julklapparna, Lollo joinade mig och det slutade med att vi tjockade i oss pizza. Great. Känns grymt bra att vara klar med julklapparna iaf, wiho. Finally.

Kom hem och julgodis lagades för fulla muggar i köket och julmusik spelades. Lite halvmysigt så där faktiskt. Sen spenderades det ett antal timmar vid köksbordet med brorsan och therese. Brorsans poser och therese desperata försök om att kunna nudda nästippen med tungan förgyllde allt, lätt.
Enligt min bror ska jag bli brandman eller pilot. Varför får jag en känsla av att det är något han själv skulle vilja bli? Hmm..

Jullov,äntligen,jaaa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: