oncontextmenu="return false"

Alla hjärtans dag!

Alla hjärtansdag idag och min mamma är allt för bra gullig hon! Fick massa fina saker av henne, men sötast av allt var nog kortet! Aww. Min mamma är bäst i världen :) Sen fick jag ett kort utav mitt brorsbarn emma också, som hon hade gjort själv. Gulligaste ever :)
Har precis ätit jättegod middag, med alla hjärtansdag-tårta som efterrätt. MUMS!! Så hade mamma köpt någon alla hjärtansdag-cd, med låtar som Christina Aguilera-Hurt, Kelly Clarkson-Because of you, Nick Lachey-I can't hate you anymore osv osv. Inte många låtar som verkligen handlade om bra och lycklig kärlek om man säger så ;>
Och jaa, min mamma går verkligen in för sånna här dagar ;D

Skoldagen idag har varit helt okej! På lunchen satt jag, annie och lollo vid datorerna. Så kikade vi på en musikvideo, The Motorhomes - Into The Night. Slutade med att vi satt och grät floder, den videon är SÅ himla sorglig. Så där satt vi i skolan och våra kinder och ögon var helt blöta. Usch så sorgligt ;>
Sista timmen har vi naturkunskap i 1h och 40 min typ. Och vår lärare pratar bara, så det är bara att lyssna hela lektionen. Vilket är så himla tråkigt och i slutet av lektionen idag spårade jag, annie, jonte och lollo TOTALT. Vi hade så himla roligt och vi kunde verkligen inte sluta skratta eller prata. Underbart! Tillsagda allt allt allt för många gånger och irritationen hos alla andra blev bara större och större, men har inte skrattat så pass mycket på länge ;> Så det var det värt.

Ikväll är jag bänkad framför tvn, det kan ni ge er på! "Men in trees" kl. 20, "Top model" kl. 21 och "Lustgården" kl. 22! UNDERBART VILL JAG LOVA.

hjärtan

Oh vänner och familj, ni betyder oerhört mycket.
Where would I be without you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: