oncontextmenu="return false"

been acting like sour milk

Dum som jag är så skjuter jag lätt upp saker och ting, så igår fick jag sitta och börja skriva på en rapport, dagen innan inlämningen ;/ toppen! Tog massvis med timmar, men efter en massa slit så blev den klar i alla fall! Men jises vad trött jag var då, usch. Sov skönt inatt i alla fall, det kan jag lova!
Dagen idag började med idrott och vi dansade, uuunderbart! Saknar dansen riktigt mycket nu när jag har tagit uppehåll, men men. Efteråt var det matte, sedan lunch, svenska, spanska och foto. Näst sista lektionen i foto-kursen idag, men jag är klar med alla uppgifterna. Puuh. Ska fixa lite småsaker på onsdag bara, plus att vi ska ha ett litet prov då. Men det känns lite tråkigt att kursen är över snart :( aja.
Nu sitter jag här i mjukiskläder och har precis ätit middag, och ikväll ska jag ta det lungt, titta lite på tv och prata i telefon :) Ska bli så skönt, är så himla trött.
Imorgon måste jag jobba som tusan på naturkunskapsuppsatsen ;/ Fy va tråkigt! Att den är svår gör ju inte saken bättre heller, bläblä.


Jag förstår mig inte riktigt på dig, tjejen? Är det nu du kommer krypandes tillbaka?
För om det är så läget är, så kan du ställa dig upp och vända..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: