oncontextmenu="return false"

brighter each day

Jag är trött, trött, trött och åter igen trött.
Bara en dag kvar, sen är det sportlov. ÅH! Det kunde inte komma lägligare alltså. Det ska bli så fruktansvärt skönt att ha lov, vila upp sig lite. Inte behöva tänka så mycket på alla dessa måsten, utan man kan för en liten stund lägga de åt sidan. Skönt.
Skoldagen idag bestod av tema, lunch, spanska (där vi spelade memory hela lektionen typ, väldigt givande, verkligen...) och sist religion. Och ikväll ska jag göra samhällsläxan, duscha och sedan glo på någon film, nya beck filmen "advokaten" kanske? hmm får se.
Har kikat lite på en ny mobil också, försöker övertala mamma ;> Det går kanske åt rätt håll.. ;D


Lollo ska skriva sveriges statsministers namn på ett papper,
hon stannar upp och tänker jättelänge, sedan säger hon:

-nej vänta lite nu, vad heter han egentligen?

Lännis sitter vid en stor världskarta som sitter på väggen i skolan, sedan pekar hon på ett land och säger:
-jaa men här har vi grekland,det landet ska jag ta över
-lännis, det där är italien

Fråga inte :)


3 dagar kvar tills min födelsedag, ååh jag längtar! ;D

Kommentarer
Postat av: Erica

ah riktigt fin är den :D
Snygg blogg! :D

2007-02-22 @ 18:33:01
Postat av: Erica

oj, såg att min urladress inte syntes^^

2007-02-22 @ 18:34:51
Postat av: ERica

MEEEEEN :D igen :P sorry, nu SKA den stå med :P hahaha

2007-02-22 @ 18:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: