oncontextmenu="return false"

don't let yourself fall apart

Jag önskar att jag bara kunde slita ur denna känsla ur min kropp. Slippa den, totalt.
Jag skulle behöva komma iväg ett tag, iväg från Norrtälje, från Sverige. Åka utomlands och bara tänka på ingenting, förutom en själv. Ta nya tag och vara redo för livet igen när man kommer tillbaka till trista Norrtälje. Ja, det är precis vad jag skulle behöva just nu. Det vore skönt.

härligt!



The motorhomes - Into the night

repeat, repeat, repeat

Kommentarer
Postat av: Danielle

Mmm allt känns så jävla ruttet ibland bara!
Men allt löser sig ju, så jag hoppas det känns bättre för dig snart iaf :)

2007-02-18 @ 16:56:14
Postat av: Elin

Underbar bild :)

Hoppas allt löser sig för dig *kramar*

2007-02-21 @ 06:47:02
Postat av: Pernilla

Elin: TACK! =)

2007-02-21 @ 18:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: