oncontextmenu="return false"

every word we said was true

Gårdagen var jätterolig, verkligen en minnesvärd födelsedag :) Fick massa fint! Orkar inte riktigt skriva upp allt, har berättat det så många gånger för andra personer. Blir lite trött på det känns det som ;p
Första dagen på lovet, och inte fick man sova så värst bra heller. A ringde imorse 7.45, bara för att jävlas, eftersom han inte har lov. Sen ringer han 8.15, 8.45, 9.15 och 9.30. Plus skickar 2 sms. Hur orkar han? :)
Gick i alla fall upp vid 12, åt frukost och gjorde mig iordning. For sedan ner på stan, mötte annie. Gick runt lite, hade hur roligt som helst på h&m. För annie och jag brukar ibland göra så att vi väljer ut 3 plagg som den andre ska få prova, saken är den, att plaggen måste vara riktigt fula ;D Och vi hade riktigt roligt idag ;D haha. Bästa på länge.
Kom hem runt 15-16 någon gång. Chillade, pratade med A i telefon. Åt middag och drog sedan och tränade med annie.
Kom hem för inte så längesen, nyduschad och har ätit precis :) Så ikväll ska jag bara ta det lungt, titta på film kanske :)
Imorgon ska jag till Täby C och shoppa med mamsen. Ska bli riktigt roligt, längesen jag shoppade med henne faktiskt. :)
u and me
Hetaste blusarna ever, nee...


Lisa miskovsky - As daylight fades
repeat repeat!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: