oncontextmenu="return false"

I'll be your best kept secret

Dagen började med att jag hade prov i samhällskunskap, gick ganska så bra :) Sedan spanska, vilket alltid är trist. Lunch och vi sprang ned på stan en sväng. Hittade en tröja, rea på rean. 75:-, hej-va-billigt! Och sedan var det tema. Duktiga som min grupp är så blev vi klara igår och lämnade in del 1 då. Så vi har planerat del 2 idag, tänkte göra en teater osv. Kan bli riktigt bra! Och sist hade vi engelska, skrivning av en uppsats. Gick helt okej! kom hem vid 16.45, och började laga lite mat :) Kött och pommes med sås. Mums, massa gott blev det!
Ikväll ska jag bara ta det lungt, tänkte egentligen festa men orken finns inte riktigt. Så det får bli en slapp fredag, skönt det också iofs!
Morgondagen ska spenderas med annie, malin och lollo. Fun fun!

Behöver skriva en önskelista i helgen, plus att jag behöver fota lite och skriva en spanskauppsats (suck).

16 dagar kvar!!


J.T"And now you want somebody
to cure the lonely nights.
You wish you had somebody
that could come and make it right.
But girl, I ain't somebody.
"

Det är omöjligt att tröttna på
J. Timberlakes senaste album.


Kommentarer
Postat av: amanda

Justin är KUNG! Min bästa, bästa kung!

2007-02-12 @ 19:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: