oncontextmenu="return false"

i'm not giving in

Vädret idag var ju kanon! Var ute i cirka 2 timmar med lovisa och fotade och det blev nog några toppenkort skulle jag tro! Köpte i alla fall hårspray och veckorveyn sedan. Och i veckorveyn hade dom att man fick 20% rabatt på ellos.se. Och ellos är aldrig något som har tilltalat mig, har alltid tyckt att det är "tant"-kläder, men nu var jag tvungen att kika lite på deras hemsida för att se vad dom hade. Och jag fastnade faktiskt för ett linne som var ganska så snyggt! Linnet finns i svart, gult och grått. Men det gråa blev min favorit och jag skulle inte tacka nej till det faktiskt. Med ett snyggt och långt halsband vore det toppen!

by ellos
Har precis skrivit klart spanskauppsatsen. Känns riktigt skönt att den är klar nu. Att jag äntligen kan få lämna in den, så att hon blir nöjd och glad! :) Tänkte snart hoppa in i duschen en sväng och sen blir det nog att glutta på tv resten av kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: