oncontextmenu="return false"

it won't stop

Idag hade jag sovmorgon, och inte en kort sådan, nej nej, jag hade sovmorgon till 13.30! Underbart skönt må jag säga. Hade sedan tema i 2 timmar, grupparbetet går så himla bra! Och sist, svenska i cirka 1 timme. Men gick till tidigare, skulle iväg till synsam. Kom sedan hem vid 17, maten var precis klar när jag kom, vilket var tur, för jag var riktigt hungrig! Och har suttit här ett tag nu :)
Ikväll blire bio, The Holiday!  Jude law.. grrr... och biopopcorn.. MUMS. Ska bli riktigt mysigt det.
Imorgon ska jag försöka plugga lite matte under dagen, har nämnligen matteprov på måndag och som sagt - matematik + pernilla = omöjligt. Sedan tar jag 15.50-bussen till min käre bror, käka tacos där och så. Himla myyysigt :)
Söndag åker jag väl hem med 12 bussen som vanligt och sen när jag kommer hem måste jag verkligen råplugga matte. Jag är så otaggad som man kan bli på att ha matteprov :( Suck...

The holiday


Now I see the burden you gave me. Is too much to carry, too much to bury inside. I guess you're the only one that nobody changes. I guess you're the only one left standing, when everything else goes down. Just 'cause it's all in your head, doesn't mean it has to be in mine. Don't believe what you said, still can't get it out of my mind. I've tried to find myself in approval. I've already been there, already done that. It got me nowhere, it brought me nothing but a good place to hide in.
-

Tänk att det kunde bli så tomt, det var ju det här jag egentligen ville! Eller, jag vill det ju fortfarande... men på något sätt vill jag inte. SUCK, blir inte klok på mig själv! Ditt behov av att behöva mig var så stort att det blev för tungt för mig, och nu... nu behöver du mig inte alls och jag känner mig tom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: