oncontextmenu="return false"

just like that

Dagen idag blev lite annorlunda än vad jag hade tänkt mig. Hade tänkt att plugga den största delen för att sedan träffa annie lite. Men nepp, så blev det inte direkt. Brorsan ringde vid 8 och behövde verkligen en barnvakt åt oliver och leo. Och eftersom jag är en sån himla snäll lillasyster, så ja.. det var ju bara att kliva upp då >< Fast oliver och leo är så härliga, solsken båda två! Så det var mysigt att träffa dem.. iofs gör jag det ofta. Men äh ;> Känns så läskigt att leo som bara är 1 år, ska opereras om ungefär 1 månad. Han har bara en fungerande lunga och måste operera bort den lungan som ej fungerar och sedan måste de operera bort halva hans friska lunga också. Så i slutänden kommer han bara ha en halv lunga. Usch.
Var iaf barnvakt till 14.30 ungefär, så då fick det bli att börja plugga direkt, och stressad som sjutton var jag. Fyy. Efter första delen på naturkunskapsuppsatsen så körde jag fast ordentligt ;/ Vilket bara sänkte motivationen ännu mer! Men det löste sig iaf.
Har precis duschat nu och ska strax skriva klart uppsatsen, är nääästan helt klart. Sedan måste jag plugga foto. Och imorgonkväll får jag väl fixa det som jag inte hann göra idag. Aja.

Skulle vilja slänga mig i soffan nu och titta på en film, men nepp.

You keep on talking, but nothing happens .
You've got big plans for your brilliant future,
where streets are gold paved and you're the man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: