oncontextmenu="return false"

Lista.

10 favoriter:
Färg: vitt
Mat: Tacos
Band: Oj, det finns ju så många favoritband!
Film: You got served mfl
Bok: "Stenhjärta", "Om jag inte hade sett honom", "I taket lyser stjärnorna" mfl
Sport: Att spela: innebandy, att titta på: ishockey
Årstid: Sommar.
Veckodag: Fredag och lördag!
Glassmak: Choklad ftw.
Tid på dygnet: Hmm.. beror på vilken dag det är.

9 för tillfället:
Humör: Glad men trött.
Smak: Äpple.
Kläder: Tunika, cardigan och mjuksbyxor.
Bakgrund: På datorn? En härlig bild från i somras på vännerna.
Nagellack: Ett genomskinligt basnagellack.
Tid: 18:54
Omgivning: Mamma.
Irritationsobjekt: Inget just nu.

8 första:
Bästa vän: Mathias.
Screen name: Ehm...
Husdjur: Hund.
Piercing: Öronen.
Förälskelse: Oj, allra första... var nog felix det!
Musik: första musik.. spice girls kanske? ;D
Bil: None.
Kyss: var 5 år och det var med felix.

7 senaste:
Alkohol: Förra helgen.
Mat: Korv och makaroner.
Dryck: Vatten.
Biltur: Skjutsen till skolan.. i.. torsdags tror jag.
Kyss: Några veckor sedan.
Spelad låt: Coldplay - yellow.
TV-program: Laguna Beach.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nopp.
Badat naken: Jaa.
Varit med på TV: Jajamänsan!
Kysst någon du inte känner: Jo.

5 nej tack:
Kläder: hög midja - nooo thanks!
Mat: Stuvade makaroner.
Musik: Dansband typ.
Dryck: Whiskey, blä.
Personlighetsdrag: Egotrippad till max!

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Duschade och lite tv-tittande.
Du kan höra just nu: Min musik. James Morrison just nu.
Du inte kan leva utan: Mina mjukisbyxor, min mobil och nära&kära!
Du gör när du har tråkigt: Bloggar eller glor på tv.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mina närmaste.
Du tycker om: Vännerna och familjen!
Du inte gillar: Too many.

2 val:
Kaffe eller te: Te.
Vår eller höst: VÅR VÅR VÅR VÅR! give me..

1 önskan: Att leva lyckligt livet ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: