oncontextmenu="return false"

oh,sing to me

When you blamed it all on me, I should have
known that's what liers always try to do.

Klev upp tidigt imorse, for iväg till skolan vid 9 för att fixa klart grupparbetet. Del 1 ska vara inlämnat på fredag, så vi tänkte göra klart det sista. Har lite kvar att fixa på torsdag, men annars så! =) Det tog ungefär 40 minuter och sen åkte jag&lollo in till stockholm. Var inne vid 11 och sedan shoppade vi loss i flera timmar. Kom hem lite efter 17. Men oj vad trött jag är nu, somnade visserligen på bussen men usch.. trött trött trött.

Detta köptes i alla fall:
* Två tröjor
* Jeans
* Halsband
* Örhängen
* 3 skivor
* Solglasögon

Riktigt nöjd över köpen i alla fall, så nu behövs det inte shoppas mycket på en tid framöver. Behöver inget speciellt nu. Sen behöver jag nog spara lite pengar, det försvann en hel del idag vill jag lova... Skulle egentligen vilja köpa nya skor och jag var såååå nära att köpa ett par. Men jag väntar med att köpa skor, väntar till våren istället!=)

Nu ska jag strax se Laguna Beach, sedan duscha och sen ska jag bara slappa. Skööönt. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: