oncontextmenu="return false"

pull out the nails from your bones

Den här dagen har bara varit allmänt dryg och seg. Det är tur att man har härliga vänner som lyser upp tillvaron!
Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt, troligtvis träffa lite personer och umgås. Trevligt och mysigt!
Nästa vecka har jag massvis med skolgrejer att fixa, jag ser inte fram emot det direkt :( Har en stooor uppsats som ska lämnas in på måndag och jag har knappt börjat! Typiskt mig. Så det blir att sitta hela söndagen och skriva, tråkigt för mig.. ;( Sen har jag ännu en riktigt stooor uppsats som ska in på onsdag, som jag inte heller har börjat på. Plus att jag har redovisning och samhällskunskaps läxa till fredag. Boring. Jag hatar att jag så lätt skjuter upp saker till sista minuten. Äkta Pernilla, definitivt! Aja. That's life!


How can you go on live like that?
Each day you die a little bit, it's too bad.
It's not too late, open your eyes.
You're still here with us, get back on the ground.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: