oncontextmenu="return false"

world, here i come

Min värld kretsade ganska mycket runt dig förut, men det var då och nu är nu. Det är trist att se att du inte riktigt bryr dig, men vad kan jag göra åt saken egentligen? Jag har försökt och det är synd att du inte förstår hur många ggr jag verkligen har försökt. Jag känner att jag har gjort allt och nu är jag helt enkelt trött. Det leder ingenting till att försöka mer, allt bara går nedåt istället för uppåt då. Jag vill ha kvar dig i mitt liv, men det kanske är omöjligt? Vad vet jag.. En sak vet jag i alla fall - så här kan jag inte försätta. Det är inte rätt mot mig själv. Livet är värt mer än att stanna här i denna sörja. Du ska inte få mig att stå kvar på ruta 1 längre och jag tänker inte falla tillbaka igen. Det är över.

Jag älskar stunder då man inser saker och ting,
då man ser allt ur ett annat perspektiv.
Då börjar man leva på nytt.

Kommentarer
Postat av: amanda

I feel you, girl! Go for it! - Det tänker jag göra. Nu ger jag fasen upp på riktigt.

2007-02-04 @ 00:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: