oncontextmenu="return false"

wouldn't that be sweet?

Äntligen lov! Det känns riktigt underbart, verkligen :) Men jag vet att lovet kommer att flyga förbi, och sedan sitter man där och undrar hur det kunde gå så himla fort! Det brukar oftast vara så i alla fall :)

Dagen började med samhällskunskap, helt okej. Sedan var det spanska, vi jobbade för det mesta med vårt projekt (som kommer bli toppen, toppen, toppen!), sen var det lunch och sedan började vi byta om för vi skulle spela upp en teater på vår redovisning på temat. Och herregud, när vi bytte om, jag har inte skrattat så mycket på länge. Alla såg så himla fula ut ;D Herregud! Och johan låg på golvet och skrattade åt min kjol i säkert en kvart. (förresten var det lollos mammas gamla kjol ;> Och den var RIKTIGT FUL!) Redovisningen gick i alla fall toppen och klassen skrattade som aldrig förr. Vi fick VG och det är ju bra det i alla fall :)

Ikväll ska jag bara ta det lungt, tror jag. Inga särskilda planer, så får se om något dyker upp!
Brorsbarnen Oliver och Leo är här just nu och vänder upp&ned på mitt rum. Alltid lika roligt att städa efter dem......

Imorgon ska jag ned på stan en snabbis innan jag tar bussen ut till brorsan vid fyra. Sedan blir jag kvar där hela kvällen, käka gott och dricka. Great!

Sedan på söndag fyller jag år, ska bli riktigt roligt det :) Fick massa grattiskort idag på posten från t ex olika personer i släkten. Fick också ett från Peter, som är som en bror för mig, finns ingen härligare person och vän! Och hans kort var ju det bästa ever ;D Han om någon gör mig alltid så härligt glad :)

Nej, nu ska jag fixa med lite saker. Over and out!

Kommentarer
Postat av: erica

Ah riktigt surt ! :D och jag är sån person, att när jag kommer på något eller vill ha något, då ska jag ha det nu! :D hahaha

2007-02-23 @ 18:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: