oncontextmenu="return false"

you bring sunshine

Dagen började med att ha idrott, påväg dit var jag så otaggad som man kan bli, för jag var så fruktansvärt trött! Men vi skulle i alla fall köra doppboll och sedan ha redskap. Och doppboll har vi ju spelat förut, men idag var det så jäkla roligt! Men vår klass kör på ganska så hårt, så självklart får man känna på lite smärta. Någon gjorde något konstigt med min arm, så hela armen började svida ;/ Och jag fick ett knä rätt i mellangärdet, så fick rejält svårt att andas, men hej det var bara att köra på. Hade matematik sedan, i 1½ timme. Booring. Men det gick i alla fall riktigt bra! Sedan lunch & sen svenska. Sedan skulle jag ha spanska och idag tyckte jag att det kändes helt okej att ha spanska, eftersom jag äntligen skulle få lämna in min uppsats, men guess what? Jo. Vi har ingen spanska, hon är sjuk. Visserligen riktigt skönt, men ändå! Så jag fick chilla med anniepannie istället :) Sen var det foto, framkallade negativ och sen när dom var helt klara så orkade jag inte börja kopiera bilder. Så jag gick hem, skönt att få sluta tidigare ;> Hade ett betygsnack med Birjer, fotoläraren. Har en uppgift kvar och lyckas jag bra med den så har jag troligtvis MVG i foto! Känns ju härligt det :)
Den här dagen har verkligen varit toppen! Har varit på härligt humör hela dagen och det mesta har gått min väg, verkligen! Hoppas den slutar lika bra också :)


Your skin. Oh yeah your skin and bones turn into something beautiful.
And you know for you I'd bleed myself dry, for you I'd bleed myself dry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: