oncontextmenu="return false"

2007

Nyårsafton blev en riktigt bra kväll/natt/morgon. Kan inte säga något annat än att jag är helnöjd.
Började med att tjejerna lagade mat och förfestade lite hos malin-darling. Sedan drog vi vidare till en fest, var där ett tag, sen vidare på en annan fest. Sedan innan tolvslaget drog vi upp till södra bergen. Blev mycket folk fort och träffade många jag kände. Sen vid 1.30 typ så drog jag och massa andra på efterfest hos oskar. Härligt det. Kom väl hem vid 3.30 skulle jag tro. Ringde anton, pratade ett tag med honom. Somnade vid 5 kanske :)
Och herregud vad jag ringde mycket igår! Ringde upp hur mycket pengar som helst, men mysigt det också ;> Och det var mysigt att prata massa minnen med Mathias, min absolut bästa barndomskompis!

SAKNADE ANNIE SOM TUSAN IGÅR!

Men nu är det 2007. Ett år med nya möjligheter, och även fast 2006 var ett bra år och även fast det hände en hel del bra saker, så känner jag på mig att 2007 kommer bli lite bättre :) Man kan alltid hoppas i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: