oncontextmenu="return false"

Above all the others, we'll fly

Har varit på IKEA idag med mamma :) Köpte en bokhylla, matta, massvis med ljus, lampor, vaser, ramar, boxar, korgar och massvis med andra saker, härligt. Har precis gjort om i mitt rum då, bokhyllan är uppe och det blev riktigt snyggt. Ska snart forsätta att fixa i rummet, men var tvungen att ta en paus, är så fruktansvärt trött! Blev väckt 9.30 ungefär och jag hade jättesvårt att somna igår. Gick och la mig ganska så tidigt för att kunna vända på dygnet, men det gick inte riktigt som jag ville. Somnade vid 3- halv 4 skulle jag tro ;/ Suck! Men när jag blev väckt så var jag faktiskt inte så trött, men påvägen hem från IKEA så somnade jag i bilen. Sen nu är jag sjukt trött. Gud vad mysigt det vore att få sova lite nu...men det vore inte så bra det. Morr.

Prison Break ikväll också, lovely.
Imorgon måste jag väl plugga lite grann, och sedan fixa mer i rummet. Sen skola på onsdag.. åhh :( ska iofs bli ruggit roligt att träffa alla igen. Men lovet har gått så himla fort! Creepy.



So please come stay with me,
'cause I still believe there's something left for you and me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: