oncontextmenu="return false"

as the lights of my hometown faded into night

Skolan idag var helt okej, finns ju så härliga människor där men jag var trött, som vanligt? Jag hade sovit alldeles för lite och skrattade åt exakt allting. Så roligt hade jag i alla fall ;> Men det är så underbart att det är fredag och helg! JA!

Ikväll ska jag bara ta det lungt, är ju jättetrött som sagt. Har precis tänt massvis med ljus i mitt rum, hääärligt. Tänkte nog titta på nån film sen, om jag har lust:)

Imorgon ska jag först och främst ned på stan en jättekortis, hittade en tröja som jag bara måste ha! Kärlek vid första ögonkastet! Jag och mitt sparande går inte så jättebra just nu... ;> Sen vid halv två ska jag på bio med min käre bror och Karolina. Göta kanal 2, haha. Lär nog bli mys det. Biopopcorn - muuums!
Sen imorgonkväll blir det nog en myskväll med annie&lollo,tror det i alla fall.

På söndag måste jag plugga naturkunskap :( Så då får jag verkligen ta mig i kragen och göra det också, för ibland (nästan alltid) kan jag vara lite (mycket) lat när det gäller sånt.

Men nu ska jag forsätta att fixa lite i mitt rum, så att det blir helt klart nån gång :)

JAMES MORRISON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: