oncontextmenu="return false"

catch

Kom hem för inte så längesen, varit på bio och stan :) Bion var helt okej, smårolig ibland=) Det var ju tänkt att jag skulle köpa bara 1 sak på stan, att jag bara skulle köpa tunikan och inget mer. Men nee.. det blev ju inte riktigt så. Köpte först och främst tunikan, sedan blev det en sjal, nagellack & skärp också. Jag måste lära mig att lägga band på mig själv när det verkligen behövs! Men H&M paketet kommer snart och sen måste jag, då ska jag, lugna ner mig lite. Vi får se hur det går med det, har sagt det många gånger nu..

Herregud, vad besviken du gjorde mig igår! Att du inte berättade det där för mig kunde jag inte förstå.. "Jag visste att du skulle bli lite ledsen så därför berättade jag inte". Men sen berättar du det som en "hämnd-grej" för att du blev lite arg på mig, lyckat grabben! Det sårade ju verkligen mindre nu..... eller inte.
Du gör det bara svårare för mig att tro på dig, tro på dina ord.. Ska man ens tro på dig när du säger förlåt? Det är frågan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: