oncontextmenu="return false"

give it a try

Idag på fotolektionen hade jag hur roligt som helst, jag var extremt trött och då skrattar jag åt allt och inget. Lovisa hade i alla fall jätteroligt hon också, fast hon skrattade nog mer ÅT mig än MED mig ;D
Ikväll har jag bara slappat, riktigt skönt! Somnade i soffan vid 18, då var jag riktigt trött och kunde inte motstå att sova lite. Jobbigt nog väckte brorsan mig sen, fast det kanske ändå var bra, så att jag ens kan somna ikväll ;>
Beställt lite skivor, böcker & filmer från cdon.com nu, blev faktiskt en hel del, vilket inte var tänkt från början. Men hey, det blev inte så jättejättedyrt i alla fall. Det är ju REA, så.

Jag är verkligen på riktigt bra humör idag, känns gudomligt det!



I got one last chance to get myself together
I can't lose no more time it's now or never

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: