oncontextmenu="return false"

I BRIST PÅ ANNAT

Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu:? Jodå, helt okej
Favoritgodis? Choklad ftw
Är det nåt du absolut inte äter? Stuvade makaroner
Kläder just nu? Myskläder
Musik just nu? The Sounds
Vad sa du senast? "Då vill jag åka imorgon" till mamma om ikea
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? Ehm..
Sommarplaner? Utomlandsresa och roadtrip - hoppas jag iaf
Fisk eller badkruka? Fisk
Saft eller alkohol? Alkohol
Hur många kuddar sover du med? 2 stycken.
Favoritväder? Varmt
Om du var fast på en öde ö, tre saker att ta med? Musik, het kille och min säng
Spelar du nåt instrument? Nerru
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska
Sparare eller slösare? Något där i mellan
Vem är viktigast för dig? Kan inte bara välja en person, men familjen framförallt!
Tror på liv på andra planeter? Hmm.. njaa
Har du några homosexuella vänner? Nepp, inte vad jag vet
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Svår fråga det där
Hur många barn vill du ha när du blir stor? Två skulle jag tro
Bio eller promenad? Båda två är lika mysigt
Är du kittlig? Nej.. eller jo, kanske lite då..
Snarkar du? Nepp, stör mig på folk som gör det!
Stjärntecken? Fisk
Äckligaste insekten? De flesta.. usch
Det här är jag bra på? Too much
Bästa bok: Många det.. fast "Å andra sidan" av Marian Keyes är verkligen en feelgood-bok
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Jag är redan Batman..så.
Vad vill du jobba som? Vet inte riktigt, faktiskt
Chips, morötter eller godis? Allt.. mums
Pizza eller hamburgare? Både och!
Skriver du dagbok? Joo
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Japp
Stökigt eller välstädat? Välstädat är alltid bäst, men det har jag inte riktigt alltid...
Gungar du på stolen? Jajamänsan
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Kanske. Men hoppar hellre fallskärm!
Vilken hand håller du gaffeln i? Håller jag i kniven också så hamnar gaffeln i vänster hand, men håller jag bara i gaffeln så hamnar den i höger hand :)
Hur många syskon har du? Två äldre bröder
Är du rädd för blod? Lite kanske. Äckligt i alla fall
Saltar du på maten? Njaa, lite
Gillar du att sjunga? Absolut. Men det låter inge vidare ;D
Anser du att du är stark? SJÄLVKLART! eller nae..
Brukar du sola? Ja
Vad gör du om du får hicka? Håller för näsan, håller andan, sväljer och VIPPS så är den borta.
Använder du knark? Verkligen inte
Kaffe, te eller inget? VATTEN!
Vad längtar du mest efter just nu? Min födelsedag, 25 februari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: