oncontextmenu="return false"

i'm your last escape

Du ska göra det som känns rätt för just dig. Men själva situationen du har hamnat i, gör så att jag blir lite besviken på dig, det måste jag faktiskt erkänna. Du gjorde ett misstag, men gjort är gjort, så ta ett beslut, som för dig känns rätt, och kliv upp ur den här sörjan.
Jag stöttar dig vad du än väljer att göra.


--------

Gårdagen spenderades med vänner, alltid lika trevligt. Ni är toppen!
Idag har jag bara slappat, tittat på en film, eller.. jag såg bara halva filmen, sen tröttnade jag. Sen har jag fotot lite också, så att jag kan få några fler uppgifter till kursen klara. Ikväll blir det popcorn och titta på någon film trorja:) MYS!

ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: