oncontextmenu="return false"

It's the better thing to do

Sista dagen innan skolan börjar då. Men jag längtar faktiskt till att träffa folket!
Gick och la mig vid 1 igår och jag somnade faktiskt ganska så fort, hur skönt som helst. Behövde det. Vaknade vid 11.15 och tänkte att jag nog måste gå upp för att ens kunna somna i tid ikväll. Kom upp gjorde jag i alla fall, tur det. :) Men jag hamnade i soffan, tittandes på en film. Myyys.

Nej du, nu ska det bli ändring. Nu är det nya tag som gäller, definitivt. Tänker inte ödsla mer energi på dig, det är bara jag som förlorar på det i längden. Nu ska jag göra det bästa utav 2007 och verkligen leva, leva varje dag med ett leende på läpparna. No more lonely tears for you...

I've gotta turn and walk away. I don't have anything left to say.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: