oncontextmenu="return false"

let's rewrite an ending that fits

Igårkväll somnade jag tidigt, var så himla trött. Vaknade vid 2 av att mobilen vibrerar, ja.. en onykter Joachim ringer. Han är härligt go som full, men talar kanske lite för mycket från hjärtat då och det kan ju både vara positivt...och negativt. Efter en halvtimmes prat ungefär, så somnade jag om.
Idag sov jag till runt 11 ungefär. Vaknar utvilad, men har ont i halsen, snuvig och känner mig halvt krasslig och seg. Det var mindre bra det. Vill verkligen inte bli sjuk nu :( Får hålla tummarna på att det inte blir värre. Begav mig i alla fall ned på stan senare med Lovisa och Annie. Slutrea i de flesta affärerna, och det består nästan bara av skräp. Självklart finns det väl alltid något, men oftast inte.
Ikväll har jag tänkt att rensa ut garderoben, om jag finner någon ork till det. Sen blir det väl att ta det lungt, försöka att inte bli sjukare. Dricka massvis med té i alla fall och så tänkte jag titta på den där dokumentären som går på tv3 ikväll kl. 22.00 - "Jag vill vara anorektisk". Kan nog vara lite intressant.
Just nu sitter jag med mjukisbrallor, varma lurviga strumpor, en varm cardigan, halsduk och två filtar - ändå fryser jag. Jag vill ha värme.

1 månad kvar tills jag fyller år, 18 år. LÄNGTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: