oncontextmenu="return false"

run to me

stääädaIdag mår jag faktiskt bättre, är fortfarande lite hängig men det är mycket bättre än igår, hur skönt som helst!
Dagen började med att jag klev upp vid 11.15 ungefär, åt frukost och tittade på tv. Sen tog jag en promenad med mamsen och hundarna. Var riktigt skönt ute idag, inte så värst kallt som det har varit de senaste dagarna. Åkte och handlade lite smått och gott sen också:) Sen nu under kvällen har jag varit jätteduktig, jag har faktiskt städat! Har rensat ur min gamla hylla, som ska ut ur rummet, men herregud så mycket saker jag har. Jag insåg faktiskt en
sak - jag samlar på minnen. Så fort jag hittar något som påminner mig om något/någon, så kan jag verkligen
inte slänga det. Även om det bara är en liten pappersbit
eller vad som helst, så kan jag  bara inte slänga det!
Vilket kan vara ganska jobbigt, för jag har alldeles för
mycket saker. Får ju inte plats och jag behöver verkligen
inte allt det där. Sen tänker jag: "men det här kanske jag
behöver någon gång", fastän jag vet att jag aldrig kommer
behöva det. Nej, jag måste sluta tänka så =/ Ska strax
forsätta att städa, för just nu ser det inge vidare ut, massvis
med saker på golvet. Kommer bli skönt sen när det är färdigt :)

Ikväll blir det städa och sen chilla, vad händer imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: