oncontextmenu="return false"

so much colder than I thought

Idag har jag haft distansdag, men jag och lollo begav oss till skolan runt 11 i alla fall. Vi + gustaf behövde jobba lite med ett grupparbete, och det fixade vi på ungefär 40 minuter(?) Inte helt klara iofs, men lännis är sjuk och hon har det mesta.. så. Men ganska mycket fick vi gjort, skönt! 
Kom hem sen och flyttade jag ut min kläder och allt till min nya garberob:) Och då passade jag på att slänga allt jag inte använder, mycket slängdes faktiskt! Så nu finns det plats för massa nytt ;) Ska kanske in till sthlm nästa tisdag och shoppa lite med lollo, JA! Måste nästan göra en lista på det som veeerkligen behövs.. skoj!=)
Sen efter att ha fixat garderoben lite så gick jag ner på stan och mötte Joachim, längesen man umgicks med den grabben! Mycket mycket att prata om, alltid lika härligt. Käkade lite osv=) Sen berättade han för mig att i augusti så åker han till Kalifornien i 4 (!!) hela år för att plugga. Blev lite som en chock för mig, det anade jag inte. Men HERREGUD vad jag kommer sakna honom! :O Visserligen ska han komma hem på somrarna, men ändå! Men jag måste erkänna att jag avundar honom för att han åker=) Inte alla som vågar det, faktiskt. Skulle jag ens ha det modet att åka och lämna nära&kära?

Kom nyss hem och nu tänker jag bara chilla ett litet tag =) Sedan borde jag nog forsätta med garderoben, och sen blir det grammisgalan! Great great.

varför är du så kall?

Kommentarer
Postat av: ida

=)

2007-01-30 @ 19:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: