oncontextmenu="return false"

stare at the wall

Dagen började med idrott, körde basket tillsammans med 3:orna från bygg. Var faktiskt ganska så roligt, även fast dom är jättelånga och hej, det är inte vi? Filippa & jag var ändå sötast på plan, och kanske minst... Sedan skulle vi egentligen ha matte, men det hade vi inte idag. Så idrotten slutade 10 och sedan började svenskan 12.25. jättelång lunch. Så vi gick hem till annie, glodde på tv och åt. Sen gick vi tillbaka, svenska då.. och sedan spanska, men idag hade jag noll lust med spanska. Så jag och annie gjorde lite annat. Sen foto, framkallade negativen. Slutade 1h tidigare typ, blev klar så fort :) Skönt det.
Ikväll måste jag plugga naturkunskap, stort&jobbigt prov på onsdag. Taggad? Inte det minsta. Skulle egentligen ha pluggat igår, men det blev inte av. Typiskt mig!
Hittade lite skivor och böcker på cdon.com igårkväll, som jag gääärna vill ha. Mamma? (A)

I said: well baby, just go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: