oncontextmenu="return false"

step up

Ajaj. Vaknade imorse utav att jag hade ont i halsen, tänkte att det kanske skulle gå bort under dagen. Men icke sa nicke, har fortfarande väldigt ont och känner mig lite smått hängig faktiskt. Inte skoj alls, men får hålla tummarna på att jag inte blir sjuk!
Imorgon blir det IKEA med mamma, ska köpa ny bokhylla åt mig, ooh äntligen! Sen lär det bli massa massa annat som köps, det blir det alltid när man är där :) 
Skolan börjar på tisdag då, fast jag har ju distansdag på tisdagar, så jag börjar på onsdag ;) GREAT! Men jag ser inte fram emot alla tidiga mornar.. usch, dom har jag inte saknat.
Måste nästan beställa lite mer kläder och smycken från H&M, har egentligen precis fått ett paket därifrån, men nu har det ju kommit in mer fint och då får man ju "vill ha"-begär.

Nej.. nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ned i soffan med en kopp té. Adjöss



I'm not the milk and cheerios in your spoon, it's not that simple..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: