oncontextmenu="return false"

still alive

jag insåg igår,
att allt jag har gjort för dig, det var du aldrig riktigt värd. du tog och tog, jag gav och gav... men du gav aldrig tillbaka. och igår visade du det verkligen, större än förr.
så nu handlar det inte längre om vad du tycker och känner. utan jag måste fokusera på mig själv, jag måste göra detta för min egen skull. jag kan inte längre låtsas att det är bra mellan oss, för det är det inte. du kan inte längre komma i första hand, för då kommer du krossa mig i bitar... även om det är omedvetet.

men trots allt,
så betyder du mer än vad du anar,
mer än vad du någonsin kommer få veta.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det känns som det är mina tankar du har skrivit ner. Läskigt!

2007-01-08 @ 23:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: