oncontextmenu="return false"

talk

Började dagen med att vi hade tema, grupparbete, men min grupp, vi gjorde egentligen...ingenting? Lyssnade på musik och sjöng, ja.. vi orkade inte med något annat. Slutade skoldagen vid 11 i alla fall, HEJ VAD SKÖNT! Så jag, lollo, lännis och carro drog upp till donken och käkade lunch. Vi var så sjukt hungriga och det var så uuuunderbart gott! Sedan drog vi till skoman en sväng, sen dissade carro oss och åkte hem. Vi andra gick vidare till flygfyren, jag&lollo köpte cosmo och sen vidare ner på stan. Slutade med att jag köpte 1 tröja, 1 cardigan, mascara och lite annat smått. Det här med att lugna ned mig på shoppingfronten går faktiskt inge vidare måste jag säga. =/ Men jag lovade Lännis att jag inte ska handla något på länge, och nu ska jag försöka hålla det löftet, faktiskt.

Carro- Vilka veklingar ni är då!
Lännis- VA!? Är jag blek? Tycker du att jag behöver sola!?

Ikväll ska jag
bara ta det lungt, tänkte nog kika på den nya Beck filmen "Gamen" : ) Och jag måste göra samhällkunskapsläxan också, får verkligen inte glömma. Man vet aldrig vad Göran är på för humör imorgon=/

I guess we never really moved on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: