oncontextmenu="return false"

we took a walk that night, but it wasn't the same

Klev långsamt upp ur sängen imorse, var inte alls sugen på att bege mig till skolan för att ha mentorsamtal. Inte ett dugg. Men jag kom dit i alla fall och mentorsamtalet gick bra. Vi diskuterade matematiken först och främst, som verkligen inte är min starka sida och kom fram till att jag ska komma till skolan vissa distansdagar och jobba lite matte med Bosse (min mattelärare och mentor). Och det känns riktigt bra faktiskt, för det behövs verkligen. Så jag ska försöka dra med mig Lollo också, för hon är lika bra som mig på matte (Y)
Efter mentorsamtalet var det tänkt att jag skulle gå hem och plugga, men jag hamnade nere på stan i massa affärer och kom hem med påsar. Köpte lite ansiktsprodukter, bh, body scrub,  hotpants, skärp och guld/silver pennor till mitt album med svarta sidor. Blev nöjd över köpen men det rök ju lite pengar också. Som alltid, tyvärr. Tänk om man kunde få en hel dags shopping GRATIS - Ja, det vore något det!
Men när jag väl kom hem så satte jag mig och pluggade, i lite mer än 2½ timmar. Så det gjordes en hel del i alla fall, men inte är man klar inte. Nix. Har lite till att göra, suck.
Ska strax, eller om ett tag, hoppa in i duschen och sedan blir det ansiktsmask och lite sånt. Och efter det ska jag sätta mig i soffan med en kopp te, tända ljus och försöka plugga lite till.

Sven-Ingvars - Marie Marie
Haha direkt tänker jag på sommaren -05  och på Frida.
Herregud vad jag saknar dig ibland,tjejen!
Frida, något utav det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: