oncontextmenu="return false"

we'll say we're through

Började dagen med att ha foto, fun fun. Sedan efter foto var det 3 timmars lunch, som vanligt på onsdagar, så jag och lollo drog ned på stan. Käkade lite och sedan blev det lite shopping också. Köpte en mörkblå tunika (galet kär i den), en svart cardigan och ett halsband. Hur nöjd som helst över köpen! Men får hålla i pengarna lite nu, eftersom jag och lollo ska in till sthlm på tisdag och shoppa. Längtar! Det är först och främst nya jeans och skor som jag behöver, sedan får jag se vad som mer kommer att shoppas :) Känner jag mig själv rätt, så lär det bli en hel del.
Ikväll tänkte jag kika på laguna beach, duscha och försöka plugga lite. En soft kväll alltså =)

Ska jag ringa eller ska jag inte ringa? Finns ju för- och nackdelar med vad jag än väljer.
Well, oh baby, how you drove me crazy. I guess it doesn't matter anymore...

--

Förresten, det är ju en hel del som läser min blogg men vilka är ni egentligen? Vore roligt att få veta vilka ni är, lämna någon kommentar eller något, så kan jag hitta till er blogg också! =)

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag brukar läsa din blogg ganska regelbundet ;)

2007-02-03 @ 10:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: